What goes up must…

Aside

What goes up must come down.

Men ikke lige i dag – eller i morgen for den sagsskyld. Jeg er uden job fra 1/1.

I tirsdags fik jeg nemlig den kedelige nyhed at jeg ikke får min kontrakt forlænget hos House of Relations.

Det betyder at jeg skal finde et andet sted at gøre en forskel.

Først vil jeg dog give et stort shout out til:

– Jens og Nicolai (mine BFFs)

– Tidligere kolleager (Steffen, Elma, Noppe, Ernesta, Vlad og Rikke), der har været søde og behjælpelige – både før og efter.

– Harald (for at hyre en han aldrig rigtig har mødt før).

Hammertime (for kontorplads, så jeg ikke bliver sindssyg af at gå hjemme og mulighed for at være freelancer på nogle projekter)

– Lars (For underviserjob på Tietgenskolen)

– Fremmede (Bl.a. Horia, Stifteren af Swipe.to), der tager sig tid til at bekymre sig, og hjælpe til!

Jamen Jakob, hvor vil du så gerne gøre en forskel?

Min fremtid skulle gerne byde på marketing/kommunikationjobs. Jeg er en stor fan af C2C, bæredygtighed, velgørenhedsorganisationer, sports og oplevelsesøkonomien og alt med tech.

Jeg er dog ikke afvisende så længe opgaverne og menneskerne er spændende! Du kan se mit CV på følgende link (åbner nyt vindue): CV – J. Rosenfeldt

Du kan også bare springe alt det kigger i over, og ringe til mig på 30302083 for at opleve mig in person!

Indtil jeg finder noget fast vil jeg lave en masse freelance arbejde for Hammertime. Du kan booke mig til alt inden for sociale medier, online marketing og events!

Vi ses på de evige jobjagtmarker!

/Jakob

ps. Jeg drikker gerne sort kaffe – så sørg for at holde kanden varm. Jeg banker nok på din dør snart!

pps. Jeg er på det der LinkeDing og Twitter

Leave a Reply

